FASHION STREET

sobota, maja 30, 2015

Hej kochani!
U mnie znowu coś na czarno :) Po tym jak dotarła do mnie kurtka i plecak z sheinside to ciężko jest mi się rozstać z tymi rzeczami :) Hm nie wiem jak mam to ująć, ale ja uwielbiam mieć na sobie tak dużo 'zarzuconych' rzeczy. W tym przypadku narzutka pod kurtką. Jest ona również z szafy mojej mamy :) Pewnie kilka osób pamięta jak pisałam, że lubię wyciągać ciuchy sprzed kilku, a nawet kilkunastu lat z szaf mamy, cioci czy nawet babci. 
Do tego mój kochany kapelusz! Nie mogę się doczekać wypłaty i lecę do sklepu po kolejny :) Naprawdę w kapeluszach czuję się świetnie! Do całości dodałam jeszcze kilka srebrnych dodatków. 
A Wam jak się podoba? A może nie przepadacie za czernią i wolicie żywsze kolory? :)


Kapelusz - Stradivarius
Kurtka - Sheinside
Tshirt - New Yorker
Legginsy - Terranova
Buty - TopShop
Okulary - Granashop.pl
Plecak -Sheinside



You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe