NORMAL OUTFIT #2

niedziela, lipca 26, 2015

Hej kochani!
Trochę się spóźniłam z postem, ale to przez wyjazd na wakacje. Długa podróż i byłam strasznie zmęczona. Natomiast dzisiaj, wróciłam z nad jeziora i znalazłam chwilkę dla Was :) 
Dzisiejszy look, będzie dosyć normalny, ale jak mówiłam, lubię raz na jakiś czas założyć coś 'normalnego', bez żadnego strojenia się ;)
W końcu moje conversy doczekały się ponownego posta na blogu. Leżały i leżały w szafie, a ja nie miałam pomysłu z czym je połączyć. Lubię łączyć dżins z dżinsem więc kurtka i shorty sprawdziły się tutaj bardzo dobrze! Do tego plecak, conversy i mogę wyjść z domu :P
A Wy lubicie od czasu do czasu założyć takie luźne outfity? :) Piszcie w komentarzach, a ja lecę korzystać z wakacji. Wam również życzę udanych! :)


Kurtka - House
Shorty - Pull&Bear
Tshirt - Bershka
Buty - Converse
Plecak - Shein

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe