SISTERS

piątek, sierpnia 14, 2015

Mam dzisiaj dla Was coś nowego u mnie!
Ostatnio z moją siostrą <klik>, wymyśliłyśmy nareszcie coś razem. Iza wybrała świetne miejsce na zdjęcia, natomiast ja zajęłam się stylizacjami. To trochę dziwne, że Iza ciągle robi mi zdjęcia, a dopiero teraz zdecydowałyśmy się na wspólną sesje :) 
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejne stylizację w wersji boho, jejku ja się naprawdę w tym stylu zakochałam! Festiwalowe looki, to naprawdę coś co ubóstwiam. Starałyśmy się chociaż trochę ze sobą komponować, i szczerze mówiąc.. chyba nam się to udało! Kimono, buty. Podobne ubrania świetnie się tutaj sprawdziły! 


Kimono - Tally Waijl
Kombinezon - Sheinside
Buty - Modekungen.se
Plecak - Sheinside
Okulary - Granashop.pl


Kimono - Bershka
Tshirt - New Yorker
Shorty - Sinsay
Plecak - New Yorker
Buty - Sinsay
Okulary - New Yorker
Blog Izy

Zdjęcia : Mateusz Fałek. 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe