YELLOW SHORTS

niedziela, sierpnia 09, 2015

Mamy tak śliczną pogodę, że nie może dzisiaj zabraknąć jakiegoś letniego koloru!
Ja postawiłam na żółty z lekkim szarym. Te shorty już tak długo leżą w mojej szafie, że 
musiałam je Wam w końcu pokazać! Naprawdę czasem otwieram szafy i myślę sobie - 
'matko tyle tego mam, a na blogu jeszcze tego nie było'. I teraz przyszła kolej na te shorty :)
Nie chciałam 'aż za bardzo' z kolorami, dlatego szary i trochę czarnego, wydawał mi 
się okej :) No i usta.. wiecie, że uwielbiam, gdy są wyraźnie podkreślone więc nie mogłam
ich zostawić nieumalowanych, ale zostałam przy dosyć standardowym kolorze- czerwonym. 
A Wy w lato tez lubicie zakładać żywsze kolory? Czy może zostajecie przy swoich 
ulubionych, bez względu na pogodę? :)


 Żakiet - New Look
Tshirt - H&M
Shorty - New Yorker
Buty - Modekungen.se
Plecak - Shein
Okulary - Granashop.pl
Zdjęcia : Iza Urbaniak Photography / Fanpage



You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe